1 Ekim 2009 Perşembe

Me You and Everyone We Know


Bir adam var ayakkabıcıda çalışıyor. Bir kadın var ana karakter buymuş yazmış yönetmiş de, bir gün ayakkabı almaya gidiyor ve bu adama aşık oluyor. Sonra kadın adamı takip etmeye başlıyor, birbirlerine karşı ne hissediyorlar ben anlamadım ben böyle şeyleri de pek anlamam ondan heralde. Dahası kadın bu adamın arabasına zorla biniyor, adam onu kovuyor ama kadın yapışıyor da bırakmıyor ya da bırakıyor da o kısmı mı anlamadım onu da anlamadım. Sonra iki çocuğu var bu adamın biri altı yaşında öbürü de ortaokul pübertesi bir velet. Bunlar çet yapıyorlar ama çok ayıp şeyler yazıyorlar yanlış anlamadıysam. Bu altı yaşındaki çocuk, püberte abisinden öğrendiği cinsel içerikli küfürler ve bildiği okuma yazma dahilinde bir kızla çetleşiyor. Sonra bir gün buluşuyorlar bir bakıyor ki çocuk, çetleştiği kız meğer 40 yaşında var, öpüşüyorlar kadın gidiyor. Ergen kızlar var tuhaf şeyler yapıyorlar haa üstelik bu şeyleri püberte çocuğa yapıyorlar, çocuk herhalde o gün ergenliğe giriyordur bende anlamadım.
Filmde bir rahatsız edicilik var anlayamadığım ama mutlu sonla bitiyor.

2 yorum:

  1. benim anlamadığım; miranda cüli neden küçülüp, parça parça tüm çocukların bedenine bürünmüş. çocukların hepsini kendisi canlandırmış, kendi ruhsuzundan aşırı üflemiş, neden? böyle hiç anlayamadığım çocukumsu bi şeyler var filmde. halbuki benim anladığım çocuklar öyle bi şey değildir, başka türlü bi şeydir.

    ama birlikte tyrone street boyunca yürüdükleri sahne yok mu, işte onu çok fazla anladım.

    YanıtlaSil
  2. http://rastmakamisalata.blogspot.com/2009/09/me-and-you.html

    bu sahne güzeldi, anladım orayı..

    YanıtlaSil