14 Ocak 2009 Çarşamba

Fight Club #1

Bir adamın evi patlıyor, sonra adam garip bir arkadaş ediniyor. Bunlar kavga ediyorlar sürekli, kavgaya diğer insanlar da katılıyor. Sonra bakıyorsunuz ki her bir millet kavga etmeye hevesliymiş, herkes birbirine kafa göz dalıyor. İş tabi kavgayla kalmıyor, büyüyor, eylem oluyor. Filmde Brad Pitt bir var bir yok, sonra da ölüyor, üzülüyorum. İyi kavga ediyordu, ayrıca planlama konusunda da diğerinden daha iyiydi. Diğeri diyorum çünkü onun adı yok. Diğeri daha garip bir tip, her şeyin içinde ama aynı zamanda dışında, böyle yazdığımda tezatları gereksizce kullanan yazarlara da kızıyorum. Sonuçta adam kendini vuruyor, bir yerler patlıyor. Güzel film, ben sevdim. Ama bir de HayalMeyal yazsın isterim. Zira anlamayan insanlar olarak söyleyeceğimiz çok şey var, siz de bir zahmet anlamamazlıktan gelin.

2 yorum:

  1. adam, yani diğeri, adı olmayan, kendini saçlarından nasıl sürüklüyordu, teknik olarak bu nasıl mümkündür? filmle ilgili en çok merak ettiğim şey bu.

    YanıtlaSil
  2. çektiği otu fazla kaçıran bir arkadaşım kendini her defasında sert bi şekilde duvara dogru vurup yere çakılıyordu. ayağa kalktıgında ise iddiası hiç deişmiyordu: "duvarın içinden geçebiliyorum lan"..
    yani neymiş, bazen hayal etmek de inandırıcı olabiliyormuş :)

    YanıtlaSil